Friday 2 December 2011

Continued. - the wool

Που λέτε λοιπόν, επισκεύτηκα μια χώρα στην οποία ο κόσμος πλέκει - φανερά και πολύ. Παρατηρούσα πολύ κόσμο στον δρόμο να φοράει πλεχτά, αλλά και κυρίες να πλέκουν στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Επίσης, σε πολλά σουβενιροκαταστήματα και σε ανοιχτές μικρές αγορές, το πλεχτό ήταν κυρίαρχο. Που σημαίνει φυσικά πως ήρθα σε επαφή με τις τεχνικές που χρησιμοποιούν περισσότερο και την παράδοση τους στο πλέξιμο.

Και έχω να πω ότι μου άρεσε πολύ.

Άλλωστε χρησιμοποιούν μία από τις αγαπημένες μου τεχνικές, το fair-isle. ^^


Και αυτές είναι οι φωτογραφίες που κατάφερα να τραβήξω πριν βρώ μπελάδες. Η υπεύθυνη με αγριοκοίταζε.
Στις δύο πρώτες φωτογραφίες φαίνονται γκέτες, οι οποίες είναι παραδοσιακές για την Λετονία, είναι μέρος της παραδοσιακής φορεσιάς των υπαίθριων περιοχών.

Τι γίνεται όμως με τα μαλλιά που ανέφερα την τελευταία φορά; καλή ερώτηση, τώρα έρχεται η σειρά τους!

Βρήκα κατάστημα σχετικά εύκολα - ρώτησα τα παιδιά που μας φιλοξενούσαν και μου υπέδειξαν ένα εμπορικό κέντρο. Μου φάνηκε περίεργο στην αρχή, για αυτό και τους ξαναρώτησα για επιβεβαίωση, αλλά τελικά αποδείχτηκε πως είχαν καταλάβει καλά τι τους ρωτούσα.
Και όντως, στην Λετονία υπάρχουν καταστήματα με νήματα σε εμπορικά κέντρα. Που να υπάρχει τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα; εδώ πρέπει να ψάξεις σοκάκια και σοκάκια για να βρείς τέτοια μαγαζιά.

Τι πήρα λοιπόν; ότι δεν μπορώ να πάρω αλλού. Λετονικά, φιλανδικά και ρώσικα νήματα. Ρώταγα την κυρία του καταστήματος να μου δείξει με βάση την χώρα προέλευσης.:P 
Και πήρα και βελόνες κυκλικές (δυστυχώς δεν έχω φώτο τώρα) των 40 εκατοστών - που πάλι δεν βρίσκω εδώ!

αυτό υποψιάζομαι ότι είναι τούρκικο.


Το ένα έχω ήδη ξεκινήσει να το χρησιμοποιώ, τα υπόλοιπα.. εν καιρώ. 

Βέβαια δεν πήρα μόνο νήματα από την Λετονία, αλλά και μπισκοτάκια και σοκολάτες! Έχουν μια μεγάλη φαντάζομαι εταιρία, την Laima, από την οποία είχαμε και πρωϊνό και coffee break όλη την εβδομάδα. ^^



Αυτά όσων αφορά τα πλεκτονέα, την επόμενη, φαγητό!







No comments:

Post a Comment