Monday 19 September 2011

Και το καλοκαίρι συνεχίζεται...

Η ζέστη δεν λέει να περάσει και ενώ κοντεύει να τελειώσει ο Σεπτέμβρης, ο καιρός νομίζει πως είναι Αύγουστος ακόμη. Για αυτό λοιπόν και εγώ θα συνεχίσω να γράφω για τα δρώμενα του Αυγούστου - μιας και δεν έγραψα για αυτά τότε.



Που λέτε, υπήρχε μια εβδομάδα που πήγαινα καθημερινά στην παραλία, παρέα με την φωτογραφική(/ες) και το βιβλίο του Tanenbaum - ναι, διάβαζα κανονικά για εξεταστική. Μία από αυτές τις μέρες λοιπόν, έγινε κάτι καταπληκτικό: για πρώτη φορά η φωτογραφική μου (η compact) έκανε αυτό που έπρεπε! Να επικεντρωθεί στο σωστό σημείο στην σωστή απόσταση. Μπορεί να φαίνεται περίεργο που το λέω, αλλά το autofocus βασανίζει, και βασανίζει πολύ!


Επίσης, κατά τα τέλη του μήνα απέκτησα και ένα ζευγάρι πέδιλα που λιμπιζόμουν να τα αποκτήσω καιρό. Όχι το συγκεκριμένο ζευγάρι, αλλά τέτοιου τύπου. Ήμουν τυχερή που μου είπε μια φίλη για το κατάστημα που πουλάει τέτοιου είδους σανδάλια, έστω και αργοπορημένα. ^^ Κατά την γνώμη μου είναι το καλύτερο καλοκαιρινό παπούτσι, άνετο, φοριέται σχεδόν με τα πάντα, πλένεται και είναι ανθεκτικό. Από τότε που τα πήρα τα φοράω σχεδόν κάθε μέρα, και εφόσον το επιτρέπει ο καιρός.


Και κάτι τελευταίο, δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναναφέρει, μία συνταγή έχω δοκιμάσει όλη και όλη από το Cooking for Geeks από τότε που το πήρα, και αυτή είναι για τα αμερικάνικα pancakes. Υπάρχουν διάφορες συνταγές και παραλλαγές, αλλά η συγκεκριμένη μου αρέσει πολύ, τόσο που φτιάχνω αρκετά συχνά, και είναι ότι πρέπει για πρωϊνό ή συνοδευτικά με τον καφέ το απόγευμα. ^^ Τον Ιούλιο κιόλας στην Ουγγαρία, είχα δοκιμάσει και την τοπική συνταγή τους για pancakes και μου είχε κάνει εντύπωση ότι νέρωναν το μείγμα πολύ, δεν είχε όμως μεγάλη διαφορά το αποτέλεσμα, εκτός του ότι έβγαιναν πιο λεπτές οι τηγανίτες.










No comments:

Post a Comment