Thursday 5 May 2011

Grand

Παίζει να είναι και το μεγάλυτερο σε μέγεθος πλεκτό που έχω φτιάξει μέχρι στιγμής. Και ο λόγος;
 


Για μια πολύχρωμη, τετράγωνη κουβέρτα! Που δεν προορίζεται όμως για το κρεβάτι.. αντίθετα, ο λόγος για τον οποίο την έπλεξα είναι ο εξής: τον χειμώνα όταν βλέπω ταινίες στον υπολογιστή θέλω να είμαι ζεστή.. χωρίς να φοράω στρώσεις και στρώσεις ρούχων.
 

Βέβαια, αποδεικνύεται ότι δεν χρησιμεύει μόνο τον χειμώνα.. και τώρα μόλις μια χαρά ζεστή με κρατάει. ^^Είναι εξαιρετικά απαλή (φρόντισα ιδιαίτερα για αυτό) και αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να καλύπτει τα 3/4 μου.

Στην αρχή, όταν σκεφτόμουν το σχέδιο, είχα διάφορες ιδέες, αλλά τελικά κατέληξα σε κάτι εξαιρετικά απλό: απλά ένα τετράγωνο. Το οποίο πλέκεται σε γύρους φυσικά. 

Γενικά δεν πήρε πολύ καιρό να την τελειώσω.. υπήρχε ένα θέμα μεταφοράς όμως προς το τέλος, όπου ο όγκος ήταν ήδη αρκετά μεγάλος.. δεν χώραγε στις καθημερινές τσάντες μου. Αυτό το αναφέρω γιατί συνηθίζω να κουβαλάω πλεκτά μαζί μου σχεδόν πάντα -- ποτέ κανείς δεν ξέρει, πότε θα χρειαστεί να περιμένω κάπου.. -- η τέλεια ευκαιρία για πλέξιμο! Και δεν βαριέμαι κιόλας!







No comments:

Post a Comment