Tuesday 22 March 2011

Local BEST Engineering Competition

Μμμμ έχω να γράψω καιρό πάλι! Ζητώ συγνώμη, αλλά από την μία δεν προλαβαίνω ούτε τα βασικά, πόσο μάλλον να γράφω στο blog... και από την άλλη με φορτώνουν και δουλειές, ενώ δεν θα έπρεπε.. αλλά ας το αφήσουμε αυτό είναι μια άλλη, μεγάλη ιστορία.

Πριν σας πω για τις πρόσφατες πλεκτές δημιουργίες μου, θα αναφερθώ σε κάτι διαφορετικό, σε κάτι για το οποίο έχω δουλέψει-δουλεύω-και θα δουλεύω μέχρι να τελειώσει. Ναι, είναι ο τίτλος του ποστ, ένας τοπικός Διαγωνισμός Μηχανικής, που διοργανώνει για 2η φορά φέτος το BEST Patras. Στο οποίο είμαι μέλος όπως θα έχετε καταλάβει μέχρι τώρα. ^^

Έφτιαξα το site, γύρισα και μόνταρα το promo βιντεάκι (όπως και το περσινό), και σήμερα έφτιαξα και ένα σποτάκι για το ραδιόφωνο. Σε μερικές μέρες θα αρχίζει να παίζει στον Wave 97,4.



'Εκανα και την αφίσα (θα σας την δείξω σύντομα), και ένα αρχικό σχέδιο για το μπλουζάκι που θα έχουμε. Και δυστυχώς για μένα οι δουλειές δεν τελειώνουν εκεί. Αλλά τέλος πάντων.

Πριν μερικές μέρες έκανα ένα διάλειμμα από όλα, γιατί έχω αρχίσει και κουράζομαι, αλλά και να απελπίζομαι. Κυρίως γιατί έχω απογοητευτεί με τον εαυτό μου. Μόλις πέρασε μια εξεταστική στην οποία πάλι καλά πέρασα 1 μάθημα (+2 εργαστήρια), αλλά δυστυχώς με πολύ χαμηλότερο βαθμό από ότι θα μπορούσα να πάρω. Και στο καπάκι (μετά από 2 μήνες ασταμάτητο διάβασμα) ξεκίνησε το εαρινό με εργαστήρια, ασκήσεις, εργασίες και ακατανόητα μαθήματα. Full πακέτο.

Θα σας πω την αλήθεια. Θέλω να φύγω. Θέλω να κάνω τα πάντα εκτός από το να σκέφτομαι το διάβασμα, την σχολή, υποχρεώσεις, deadline και πολλά άλλα... Και εκεί που είχα την ελπίδα ότι θα μπορούσα τουλάχιστον να πάω Σερβία το Πάσχα, έρχονται τα νέα κεραμίδα. Δεν υπάρχουν πια τρένα από Θεσσαλονίκη για εξωτερικό. Δεν έχω γκρινιάξει μέχρι στιγμής για ότι συμβαίνει στην χώρα, αλλά αυτό παραπάει! (γιατί με νοιάζει, χεχε)

Και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω.
Αλλά θα δείξει.

 




No comments:

Post a Comment