Tuesday 7 December 2010

Εικόνες, χρώματα

Χτές ξέχασα να αναφέρω ότι επισκεύτηκα και το Musée d'Orsay, που πολλοί μάλλον θα το έχετε ακουστά μιας και είναι ένα από τα σημαντικότερα μουσεία στον κόσμο, αφού διαθέτει την μεγαλύτερη συλλογή έργων ιμπρεσιονισμού και μετά-ιμπρεσιονισμού στον κόσμο.

Βρίσκεται σε ένα καταπληκτικό κτίριο, πρώην σταθμό τρένου, ο οποίος παρεπιπτόντως ήταν ο πρώτος ηλεκτρικός του Παρισιού, και που είχε προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στην εποχή του.


Αnyway, από όσα είδα, αγόρασα καρτ ποστάλ 3 πινάκων - ήθελα αφίσες αλλά δεν είχαν..  :( 




θα προσπαθήσω να τα βρώ στο internet, διαφορετικά...

και την κλασσική αφίσα με την μαύρη γάτα. ^^


Γενικά πάντως, όταν ταξιδεύω δεν είμαι ο τύπος που θα αγοράσει σουβενίρ, μαλακιούλες και ιστορίες.. συνήθως προτιμώ να πάρω κάτι πιο "ψαγμένο", κάτι που να με εκφράζει ή να μου είναι χρήσιμο και ότι τις εμπορευματοποιημένες χαζομαρούλες που βρίσκεις κανείς σε όλα τα τουριστομάγαζα.


Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά και να περάσουμε στα σημερινά νέα. Περπάτησα στο κέντρο της Πάτρας μετά από αρκετό καιρό και είπα να κάνω και μια βόλτα από το βιβλιοπωλείο.. όπου και αγόρασα το νέο ημερολόγιο για το 2011 (Δεκέμβρης μπήκε, να οργανωνώμαστε!) 



 και κάτι εντελώς αναπάντεχο. Ένα sketchbook! Θα μου πείτε τι να το κάνω τώρα αυτό, άχρηστο, ε; Κι όμως... Δεν θυμάμαι σας έχω γκρινιάξει ακόμη το πόσο έχω μετανιώσει που σταμάτησα να σχεδιάζω; αν όχι, καιρός είναι. Τα παλιά χρόνια του λυκείου σχεδίαζα πολύ και καλά (τουλάχιστον έτσι νομίζω), όμως μία με τα φροντιστήρια, μία με τις πανελλήνιες στο τέλος παραμερίστηκε.. :( Οπότε καιρός είναι να ξαναξεκινήσω! Πολύ το έχω καθυστερήσει! Το βιβλίο αυτό λοιπόν είναι μια αρχή.. να ξεκινήσω με απλά, βασικά πραγματάκια μέχρι να ξετρίψω. ^^





Wish me luck! γιατί μάλλον θα την χρειαστώ με τόσα πράγματα που θέλω να κάνω... ^^






No comments:

Post a Comment