Wednesday 27 October 2010

Kitties

Η περασμένη Κυριακή ήταν μια πολύ όμορφη μέρα. Αν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι ήμουν καρα-αγχωμένη, λίγο πολύ τα είχε όλα. Κινέζικο, House, απίστευτο ήλιο και σερφάρισμα...


Kαι φυσικά πλέξιμο! Και τι έφτιαξα αυτή τη φορά; κάτι γαμάτο, όχι για αυτή την εποχή όμως..

Θα γνωρίζετε μάλλον ότι για τους Αμερικανούς πλησιάζει το Halloween, και για αυτό οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις. Όπως και ότι ατελείωτα how-to's, tutorials, projects και πάει λέγοντας, κατακλύζουν το internet εδώ και λίγο καιρό..

Είναι εύκολο λοιπόν να βρείς κάτι πολύ καλό, και να λιμπιστείς να το φτιάξεις στην στιγμή! Κάτι παρόμοιο έγινε και με μένα. Βρήκα αυτό στο blog του Craftzine και φυσικά ενθουσιάστηκα!

Η δική μου version λοιπόν είναι αυτή:




Για την οποία χρησιμοποιήσα μια πλαστική στέκα, την οποία την έπλεξα όπως πάντα με το βελονάκι. Επίσης έπλεξα και 2 αυτιά, ακριβώς όπως είχα κάνει και παλιότερα για ένα σκουφί.




Θα με ρωτήσετε βέβαια, και πολύ λογικά, γιατί ενώ είναι ελεύθερο το pattern, δεν χρησιμοποίησα αυτό, παρά έκανα μια δική μου εκδοχή. Πρέπει να ομολογήσω πως οι οδηγίες δεν ήταν και πολύ σαφείς (για το δικό μου μάτι) και ήταν βέβαια όλα στα αγγλικά, και δεν ξέρω και όλες τις ονομασίες, και ποιός κάθεται τώρα να ψάξει να βρεί τι σημαίνουν.. τέτοια φάση. Οξεία τεμπελίτιδα. ^^

Για το καρναβάλι λοιπόν έχω ήδη ένα κομμάτι έτοιμο. Τι άλλο να φτιάξω άραγε; καμιά ουρά;





Και μιας και μιλάμε για γάτες, πάρτε και μια γεύση από τα γατάκια που κατακλύζουν την σχολή μας. ^^





Χωρίς φυσικά να ξεχνάμε ποτέ και τον πριγκιπόγατο:






No comments:

Post a Comment