Thursday 12 August 2010

iMac

Ναιιιι μετά από αρκετό καιρό, ο υπολογιστής τελικά έφτασε.. υπεργαμάτος, designάτος, με τα όλα του! ^^


Χτές χρειάστηκα αρκετές ώρες για να εγκαταστήσω προγράμματα και για να λύσω ένα πρόβλημα που με βασάνιζε.. πριν απο μερικές εβδομάδες ο εξωτερικός σκληρός μου δίσκος τα έπαιξε και σταμάτησε να λειτουργεί.. και μπορεί να φανταστείτε ότι οκ, ένα format θα θέλει και θα είναι εντάξει, ναι, προφανώς αυτό χρειαζόταν, αλλά πως διαγράφεις έναν σκληρό με 500 GB που χρησιμοποιούσες ως backup?

Το internet έσωσε την μέρα και πάλι.. μετά από μια μικρή έρευνα, ανακάλυψα ένα πολύ καλό προγραμματάκι επισκευής και επιδιόρθωσης σκληρών δίσκων, το DiskWarrior. Αφού το προμηθεύτηκα, το έτρεξα και αυτό ήταν! Ο σκληρός δούλευε σε μερικά μόνο λεπτά. :D

Έτσι σήμερα το πρωί έφαγα 2 ώρες προσθέτωντας την μουσική μου στο iTunes. χιχι. ^^

Και αφού τώρα έχω πρόσβαση και σε όλες τις φωτογραφίες μου, θα έχουμε και περισσότερά post! :D:D

Βέβαια, εννοτείται πως χτές πριν έρθει ο υπολογιστής έπεσε καθάρισμα στο γραφείο... προσπάθησα να κάνω χώρο, οπότε άλλαξα και την διαρύθμιση(πάλι).


Που φυσικά σημαίνει ότι καθυστέρησα το διάβασμα. Ναι, έχω ξεκινήσει από την Δευτέρα διάβασμα για εξεταστική. Θέλω να τα περάσω τα μαθημάτα που θα δώσω.. τι λέτε θα τα καταφέρω; εγώ δεν είμαι και πολύ αισιόδοξη. :(




2 comments:

  1. Ο επόμενος ΗΥ μου θα είναι φορητός mac. Σιχάθηκα τα PC με τα προβλήματά τους τους ιούς και όλα τα ρέστα. Τυχαία έπεσα στο blog σου. Πεθύμησα πολύ την πόλη της Πάτρας μιας και εκεί σπούδασα πριν....κάποια 20 χρόνια

    ReplyDelete
  2. Exw kai egw ena Macbook.. nai, i alitheia einai pws me ta mac den yparxei megalos kindynos, alla ioi yparxoyn. To logismiko einai arketa pio stathero, mporei na einai akrivoi alla ta lefta tous ta vgazoun pistevw.

    Eidika gia to macbook, emena me volepse polu. Kai polles wres aytonomias (5-6+) kai elafry. Thelei omws ligo prosoxh.. eidika me thn othoni :p

    ReplyDelete