Tuesday 3 August 2010

Καλό μήνα!

Έχω πολλά να πώ.. γιατί έχω πολύ καιρό να γράψω.. αλλά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω!
Ας τα πάρω με την σειρά...
Έχω σταματήσει κάπως τον τελευταίο καιρό να πλέκω, γιατί αρχικά δεν είχα χρόνο, γιατί τελικά δεν έχω όρεξη, αλλά ξεκινάω σιγά σιγά να βρίσκω πάλι τον ρυθμό μου..

Πριν από δύο εβδομάδες ήρθε τελικά το βιβλίο που είχα παραγγείλει Crochet: Beyond the square motifs (photos soon!) και είναι γαμάτο απλά.. έχω κάνει κάποια σχέδια, τα οποία θα τα παρουσιάσω τις επόμενες μέρες, αλλά γενικά ψάχνω να βρώ πως ακριβώς θα τα αξιοποιήσω.

Κάνω και πάλι ορισμένες κατασκευές, και σήμερα μάλιστα άρχισα (στο άκυρο!) να ζωγραφίζω κιόλας. Δεν έκανα το τίποτα τρομερό, αλλά για 3 χρόνων παύση από το σχέδιο, είναι κάτι.

Επίσης αυτές τις μέρες περιμένω και κάποιους φίλους από το πολυαγαπημένο Βordeaux, οι οποίοι θα μείνουν για μερικές μέρες Πάτρα.

Όσο περίεργο και αν ακούγεται όμως χρειάζομαι ύπνοοοο και όλη την ώρα νιώθω σαν υπνοβάτης... θέλω το κρεββατάκι μου..!!



No comments:

Post a Comment