Monday 17 May 2010

Ένα trainshop... εναλλακτικό

Χμ... γύρισα από Γαλλία και δεν έγραψα τίποτα!

Η αλήθεια είναι ότι πέρασα καταπληκτικά, 11 μέρες αξέχαστες και πραγματικά μαγικές. Το Bordeaux  είναι μια πανέμορφη πόλη, αλλά και οι άνθρωποι εκεί είναι το κάτι άλλο. Δεν ξέρω τι είναι αυτά που λένε για τους Γάλλους γενικά... εκεί ανακάλυψα ακριβώς το αντίθετο!




Όμως με το που γύρισα, απίστευτα πολλή δουλειά με περίμενε, και δεν μπόρεσα παρά να ξεκινήσω κατευθείαν - το ίδιο βράδυ που γύρισα. Εξακολουθώ να έχω πολλά πράγματα να κάνω, και εξαιτίας αυτού, έχω χάσει κάθε όρεξη να βγαίνω (σε πόσα πάρτυ είπα "όχι", δεν περιγράφεται και σε πόσες εκδηλώσεις δεν εμφανίστηκα καν, παρόλο που ήθελα αρχικά πολύ να πάω...). Διάβασμα όμως δεν έχω ξεκινήσει, ούτε για την σχολή, ούτε για τα γερμανικά. Η σκέψη και μόνο με στρεσσάρει. Έχω απελπιστεί - και πάλι. Αλλά που θα πάει, θα βρώ τον δρόμο μου. (απλά αυτή τη στιγμή είμαι στραβή και δεν τον βλέπω!)

Ταυτόχρονα, συνεχίζω τα δύο μεγάλα project που έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό - και που ευελπιστώ να τελειώσω σύντομα! - και πειραματίζομαι στο βελονάκι.

Εκτός αυτών όμως - και να ερχόμαστε στο θέμα της ανάρτησης...

Πριν δύο μέρες "οργάνωσα" το πρώτο μου μάθημα πλεξίματος!! Ακόμα αναρωτιέμαι που βρήκα την όρεξη! Ήρθαν τελικά μόνο δύο άτομα από όσα κάλεσα, αλλά δεν πειράζει ιδιαίτερα αυτό, γιατί έτσι συνηθίζω και εγώ σταδιακά σε περισσότερους ανθρώπους - τις προηγούμενες φορές έδειχνα σε ένα άτομο μόνο, και αυτή τη φορά κατάλαβα πόσο διαφορετικό ήταν...


Το διασκέδασαν και εγώ το απόλαυσα, ήταν στιγμές απόλυτης χαλάρωσης, σαν να σου κάνουν μασάζ ένα πράγμα.. και για λίγη ώρα ξεφύγαμε τελείως από τα προβλήματά μας! :D

Σκοπεύω βέβαια την επόμενη για ένα μεγαλύτερο και πιο οργανωμένο μάθημα! Και σύντομα! ;)




No comments:

Post a Comment