Sunday 18 April 2010

Inspiration

Χτές πέρασα μια μέρα, μπροστά στον υπολογιστή.
Μετά τα γερμανικά, δεν έκανα τίποτε άλλο. Σάπιζα στον υπολογιστή και χωμένη στα σκεπάσματα του κρεβατιού μου, διαβάζα εφημερίδες, έβλεπα βιντεάκια στο ted.com, έψαχνα στο threadbanger.com διάφορα projects, για ιδέες και μελλοντικά.. δημιουργήματα. :) Επίσης κοίταγα και για ιαπωνικά βιβλία, μπας και βρώ τίποτα της προκοπής να αγοράσω...

Το αποτέλεσματα όλων αυτών ήταν να έχω τέτοια υπερένταση που να μην θέλω να κοιμηθώ και να θέλω να ξεκινήσω να φτιάξω τα πάντα, να τα έχω έτοιμα μέχρι το επόμενο πρωί. Για διάβασμα; ούτε συζήτηση φυσικά! Μόνο σήμερα σάπισα στο διάβασμα. (για την ακρίβεια δεν έχω τελειώσει ακόμη -- γκρρρ ατελείωτες δομές!!!) Και τώρα που το θυμάμαι,  αύριο πρέπει να διαβάσω και γερμανικά. Και έχω πολλά να κάνω... :(

Anyway, από το ted talks αυτή την φορά δεν ενθουσιάστηκα τόσο, αν και είδα αρκετά βιντεάκια -- μερικά μου την έδωσαν κιόλας, αλλά τι να κάνεις.. --, υπάρχει όμως ένα αρκετά καλό και ενημερωτικό. Πρόκειται για μια ομάδα που ασχολείται με ρομποτική και στο βίντεο παρουσιάζονται τα ρομπότ που φτιάχνουν και ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουν. Το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον, μιας και στην Άγκυρα είχαμε κάνει και εμείς κάτι παρόμοιο, είχαμε φτιάξει ρομπότ που συμμετείχε σε διαγωνισμό ρομποτικής (άλλο επίπεδο βέβαια).


Και αφήνοντας τα περί ρομποτικής και τεχνολογίας, στο ThreadBanger, βρήκα το εξής DIY βιντεάκι, το οποίο εξηγεί πως να φτιάξεις εύκολα και γρήγορα kirigami λουλούδια:





Όσον αγορά τα βιβλία που ανέφερα... σήμερα έπεσε στα χέρια μου το παρακάτω βιβλίο:


Το οποίο είναι καταπληκτικό!!! Και μόνο που αντίκρυσα τις παρακάτω φωτογραφίες, μου έφτανε για να το ερωτευτώ!



Και δεν το συζητώ, εννοείται ότι θα τα πλέξω!! Ειδικά το φόρεμα και το neck warmer. Βέβαια για να γίνει αυτό, χρειάζεται πρώτα χρόνος!! Θα τον βρώ όμως, που θα μου πάει ο άτιμος..

Ε, όπως βλέπετε μάζεψα αρκετή έμπνευση, ας ελπίσουμε να την αξιοποιήσω, και σύντομα!





No comments:

Post a Comment