Friday 9 April 2010

Blau

Το ξέρω ότι δεν ανανεώνω τον τελευταίο καιρό συχνά το blog, αλλά εκτός από τα πολλά ταξίδια (=no internet), έχω ψιλοχάσει και την διάθεση να κάνω οτιδήποτε. Όχι, όχι το πλέξιμο δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτά. Το αντίθετο μάλιστα, πλέκω συνέχεια. Έχω προχωρήσει αρκετά τα μεγάλα project, που βρίσκονται στο στάδιο, είτε μισοτελειωμένα, είτε στο τελείωμα. Το οποίο σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα πέσουν πολλά posts μαζί. :p

Ας πούμε όμως λιγάκι για τα τελευταία νέα.
Στον γυρισμό από Τουρκία έμεινα και μια μέρα Αθήνα, στην οποία άδραξα την ευκαιρία και επισκεύτηκα καταστήματα με μαλλιά που δεν μπορώ να βρώ στην Πάτρα. Οι αγορές μου ήταν περιορισμένες γιατί δεν είχα πολλά λεφτά, είχα όμως αρκετά για να εμπλουτίσω τον εξοπλισμό μου από ένα ζευγάρι βελόνες μπαμπού! Ψιλοακριβούτσικες είναι η αλήθεια, αλλά πιστεύω πως μάλλον άξιζε!

Είναι μέγεθος 5, και τις δοκίμασα ήδη! Είναι ελαφριές, όχι πολύ μακριές, και έχουν καταπληκτικό χρώμα. :)
Το μοναδικό που ίσως να με ενόχλησε λιγάκι ήταν, ότι οι μύτες από τις βελόνες χρωματίζονταν από το μαλλί καθώς έπλεκα... Φεύγει εύκολα πάντως..


Ναι, ναι λέω ότι έπλεξα, αλλά τι; 
Δοκίμασα με το βελονάκι διάφορα σχέδια λουλουδίων, και γενικά πειραματίστηκα για να καταλάβω ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες που έχει... Τα σχέδια δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, άλλωστε δεν ήταν αυτός ο σκοπός... τα παραθέτω όμως για να πάρετε μια ιδέα:






Και το αγαπημένο μου...



Κάποια από αυτά υπήρξαν δώρα (πάλι :p) σε νέα άτομα που γνώρισα στο ταξίδι, ενώ όλα τα έφτιαξα όσο ταξίδευα με τρένο.

Αυτά για την ώρα. :)



::Runaway by Jamiroquai, θα μπορούσα να πω πως ταιριάζει με την διάθεσή μου τον τελευταίο καιρό...::

No comments:

Post a Comment